هه تاو فریدونی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان در سال گذشته از این جشنواره و در راستای حمایت از تولید کنندگان در آستانه سال نو، امسال جشنواره گل و گیاه در پارک های سپیدار واقع در خیابان کشاورز، پارک دیدگاه جنب شهربازی سرپوشیده و پارک آی تی در بلوار شهید چمران برپا می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت و تقویت توانمندی های تولیدکنندگان گل و گیاه، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه، آشنایی با مزایای آن و تاثیرات آن بر روحیه شهروندان اعلام کرد
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: شرکت های تولید کننده گل و گیاه که علاقمند به حضور در این جشنواره هستند می توانند از هشتم تا دهم اسفند ماه آمادگی خود را اعلام کنند.
به گفته وی علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به واحد امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مراجعه و یا با شماره تماس 33170382 تماس بگیرند.
فریدونی از شهروندان دعوت کرد، با حضور در دومین جشنواره گل و گیاه علاوه بر بهره مندی از فضای جشنواره حامی تولید کنندگان گل و گیاه در این حوزه نیز باشند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون متر مکعب وجود دارد.
از مجموع 90 پارک سنندج، 20 پارک در منطقه یک، 20 پارک در منطقه 2 و 50 پارک نیز در منطقه سه شهری قرار دارند.
سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند بوده و این مقدار نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.