به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز شنبه در یادواره شهدای بمباران شهرستان قروه با بیان اینکه به برکت ایستادگی مردم و خون شهدا این انقلاب امروز به عزت و عظمت رسید، اظهار کرد: تشکیل انقلاب یک معجزه غیر قابل باور بود چون در مقابلش یک نظام 2500 ساله دارای قدرت قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد فرقه های ضاله بدنبال ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است، افزود: ترویج تفکر خطرناک سلفی و ایجاد گروهک های تکفیری و داعش با حمایت اسراییل، انگلیس و آمریکا فقط برای ایجاد نفاق و بر هم زدن وحدت مسلمانان است.
آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: ایران پیش از پیروزی انقلاب به صورت کامل در اختیار بهاییت قرار داشت تا شیعه از بین برود اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رمز ماندگاری اش در تلاش امام راحل برای تشکیل انقلاب الهی و خدایی است.
وی با بیان اینکه امروز بنیان خانواده در کشورهای اروپایی و آمریکایی بر اثر ترویج روابط نامشروع و ناسالم بر هم خورده است، یادآور شد: استکبار جهانی بدنبال این بود که چنین شرایطی را در ایران حاکم کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه کار انقلاب اسلامی این بود که به دیگر ملل مسلمان جرات و شجاعت ببخشد، افزود: امروز می بینیم که آزادیخواهان جهان از ایران اسلامی الگوبرداری می کنند.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از رموز ماندگاری انقلاب در رهبری اسلامی و دینی است، اضافه کرد: رهبر باید فقیه و دین شناس و دارای بالاترین شایستگی باشد.
به گفته وی، شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است هر جا مظلومی وجود داشت ما از او حمایت می کنیم.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه در جنگ هشت ساله ما ابهت دشمنان را شکستیم، یادآور شد: تمام قدرت های مستبد و مستکبر مقابل ما ایستاده بودند تا نظام اسلامی را ساقط کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی با ملت ایران وجود داشته و هر روز با روش و شیوه ای جدید بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس است.
در پایان مراسم از کتاب حدیث سرو وصیت نامه 37 شهید شهرستان قروه که توسط علی کلوندی گردآوری شده بود با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.
شهرستان قروه با 140 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شرق سنندج قرار دارد.
خبرنگار: سارا صالحی**انتشار: سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.