سرهنگ رمضان نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد در میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی از مسیرهای اصلی راهپیمایی است از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم ممنوع است.
وی با بیان اینکه در خیابان های منتهی به این مسیرها هم محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، افزود: شهروندان در این ساعات از مسیرهای جایگزین برای تردد به نقاط مختلف شهر استفاده کنند.
سرهنگ نادری با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها از هفت صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد، تاکید کرد: خیابان انقلاب، خیابان فلسطین، خیابان آبیدر، خیابان پاسداران و خیابان حسن آباد که به میادین انقلاب و آزادی منتهی می شوند نیز از مسیرهایی است که تردد در آنها در این ساعت ممنوع است.
وی یادآور شد: از ساعت 12 امشب تا پایان زمان راهپیمایی 22 بهمن هر گونه توقف و پارک خودرو در خیابان های اصلی راهپیمایی هم ممنوع است و خودروهای پارک شده با چرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری 22 بهمن شرکت می کنند.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.