به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به جهانیان اعلام کنند که همچنان حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه مردم کشورمان همواره با جان و دل از انقلاب حمایت کرده اند افزود: به طور قطع شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را مایوس خواهد کرد.
او تاکید کرد: نیاز است همگی برای حفظ نظام اسلامی و خنثی کردن دسیسه های دشمنان در این راهپیمایی شرکت عمومی داشته باشیم و بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دهیم.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه قرآن هدیه ای الهی برای هدایت تمامی انسان ها است گفت: این کتاب آسمانی هدایتگر متقیان بوده و باعث رستگاری آنان در دنیا و قیامت است.
ماموستا خدایی، مسلمانان را از سستی در امور دینی برحذر داشت و گفت: مادامیکه مسلمانان پشتیبان دین اسلام باشند، موفق و پیروز خواهند بود.
او با بیان اینکه اسلام بر 2 امر مهم پاکی درون و کردار درست تاکید دارد افزود: این 2 امر اساس آسایش انسان در دنیا و قیامت است؛ بنابراین همگی تلاش کنیم سعادت 2 دنیا را بدست آوریم.
مدیرکل حوزه ریاست مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی هم پیش از خطبه ها در سخنانی از انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت الهی نام برد و گفت: مردم با شناخت و عشق در مسیر انقلاب حرکت کرده و آن را به پیروزی رساندند.
حجت الاسلام مفید کیانی نژاد اظهار کرد: جوانان زیادی در این راه جان خود را فدا کردند تا این انقلاب به نتیجه برسد.
او با بیان اینکه بعد از انقلاب نیز مردم با وجود جنگ و مشکلات اقتصادی از این انقلاب دفاع کردند تاکید کرد: انتظار است مردم مانند گذشته از انقلاب حمایت و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و شوق شرکت کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سنندج هم دیگر سخنران پیش از خطبه ها به اغتشاشات اخیر در کشور پرداخت و گفت: فتنه سال ۹۶ نسبت به فتنه سال ۸۸ بسیار گسترده تر و ماه ها برای آن برنامه ریزی شده بود.
سرهنگ عیسی رحیمی زاده افزود: فتنه اخیر با بصیرت مردم در کمتر از ۱۰ روز مهار شد و این در حالی است که صحنه سازی های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت.
وی بصیرت انقلابی و دشمن شناسی مردم در اغتشاشات اخیر را قابل تقدیر خواند و یادآور شد: با درایت مسئولان، نیروهای انتظامی و مردم، در جریان اغتشاشات سال ۹۶ حتی خون یک نفر در سنندج ریخته نشد.
سرهنگ رحیمی زاده با بیان اینکه مردم با هوشمندی جواب رد به خواسته های استکبار دادند تاکید کرد: استان کردستان از استان های امن کشور بوده و نیاز است با همکاری مردم و نیروی نظامی برای حفظ این امنیت تلاش شود.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: وریا کرمی** انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.