به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی کُشتی آزاد روستایی و عشایری نوجوانان کشور گرامیداشت دهه فجر و یادواره 5400 شهید استان کردستان روز جمعه با قهرمانی تیم همدان در شهر سریش آباد پایان یافت.
در پایان این رقابت ها که به مدت 2 روز در سالن 1200 نفری سریش آباد با حضور و استقبال گسترده علاقه مندان به کُشتی برگزار شد، تیم همدان با 86 امتیاز قهرمان شد و تیم های کردستان الف و اصفهان به ترتیب با 67 و 65 امتیاز در جایگاه دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

** پیروزی تیم راه یاب ملل سنندج در مصاف با نماینده فارس
تیم راه یاب ملل سنندج روز جمعه در آغاز نیم فصل دوم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور مهمان خود نماینده فارس را در ورزشگاه ملک نیا سنندج با نتیجه چهار بر 2 شکست داد.
گل های تیم راه یاب ملل را زهرا حاتم نژاد، فاطمه محمدی و فاطمه قاسمی به ثمر رساندند.
تیم راه یاب ملل سنندج در هفته دوم دور برگشت رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور 29 دی مهمان استقلال خوزستان خواهد بود.
تیم های راه یاب ملل سنندج، آذرخش تهران، آینده سازان میهن نجف آباد، خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، پارس جنوبی جم، فارس و همیاری ارومیه در این رقابت ها حضور دارند.

** اتحاد کامیاران در جدال با نماینده کرج به تساوی بدون گل دست یافت
اتحاد کامیاران، نماینده کردستان در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور روز سه شنبه 19 دی در یک دیدار خانگی درمصاف با مهمان خود نماینده کرج صفر بر صفر به کار خود پایان داد.
در این مرحله از مسابقات 30 تیم در سه گروه شمال، مرکز و جنوب به صورت دوره ای در 2 مرحله رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.
تیم فوتبال اتحاد کامیاران در گروه مرکز با تیم های شهرداری اراک، شهرداری اردبیل، سولدوز نقده، مقاومت تهران، کیان تهران، شهدای رزکان کرج، آریا مینو خرمدره زنجان، دالاهو کرمانشاه و پردیس خرم آباد هم گروه است.
نماینده کردستان روز یکشنبه 24 دی در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم شهرداری اراک خواهد بود.

**شکست تیم ساکا پخش سقز در مقابل نماینده بهبهان
رقابت های فوتسال لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم ساکا پخش سقز در هفته دوازدهم این رقابت ها بازی خود را با شکست به پایان رساند.
ساکاپخش در دوازدهمین بازی خود مهمان اهورا بهبهان بود که این بازی را با نتیجه چهار بر یک به حریفش واگذار کرد.
تیم ساکا پخش سقز در این رقابت ها با تیم های شاهد تهران، شاهد شیراز، اهورا بهبهان، رعد پدافند هوایی، مبل کریمی البرز، حاجی منصف قائم شهر، پیمان شاهرود، بالان صنعت شیراز و بهراد اردبیل هم گروه است.
رقابت های فوتسال لیگ دسته یک باشگاه های کشور تا اواخر بهمن ادامه دارد.

** بدمینتون باز دیواندره ای در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور یافت
فدراسیون بدمینتون، 12 بدمینتون باز منتخب کشور را برای حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون جام فجر به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان مردان کشور دعوت کرد که مهران شهبازی بدمینتون باز دیواندره ای هم از جمله آنها است.
این ورزشکار کردستانی عناوین اول تا سوم رقابت های بین المللی و کشوری را در رده های مختلف سنی در کارنامه ورزشی خود دارد.
اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشور 20 تا 24 دی زیر نظر بهادر زکی زاده در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران برگزار می شود.
بیست و هفتین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر هم 16 تا 19 بهمن در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان و با جوایز 25 هزار دلاری و با حضور تیم های خارجی و داخلی در قسمت مردان و زنان برگزار می شود.

** مسابقات سنگ نوردی انتخابی استان کردستان در سقز برگزار شد
مسابقات سنگ نوردی انتخابی نونهالان و نوجوانان استان کردستان برای مشخص شدن نفرات منتخب جهت حضور در رقابت های جام فجر روز جمعه در سقز به پایان رسید.
این رقابت ها با حضور 26 ورزشکار از شهرستان های سقز، کامیاران، قروه، دیواندره و بیجار برگزار شد و سنگ نوردان شرکت کننده در سالن ریاست جمهوری شهرک دانشگاه برگزار شد.
در پایان این رقابت ها در رده سنی نونهالان آریاز حسن پور از سقز مقام اول را به دست آورد، در رده سنی نوجوانان گروه A، علی عباسی و محمد مهدی اکبری از قروه عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و پویا مظهر از سقز سوم شد.
همچنین در گروه B، مهرداد برادری، امیر رضا امیری و حسین موسوی زاده از بیجار مقام اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
نفرات برتر رقابت های سنگ نوردی انتخابی نونهالان و نوجوانان کردستان به مسابقات قهرمان کشوری جام فجر که پنجم بهمن در قزوین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

** برگزاری رقابت های آفرود چند جانبه در سقز
رقابت های آفرود چند جانبه با حضور 38 راننده از شهرهای سقز، بانه، بوکان و مریوان شامگاه جمعه در پیست آفرود سقز برگزار شد.
در پایان این رقابت ها، در کلاس بانوان غزال نقشبندی، سارا رسولی و شایسته ساداتی از سقر موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
همچنین در کلاس آقایان خالد صفایی، رزگار مهرپرور هر 2 از شهرستان سقز، دلیر هوشیار از مریوان، هادی غفوری از بوکان، حیدر پیشدادی و شیرکو زیرک از مریوان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا ششم شدند.
حدود 60 هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان در رشته های مختلف ورزشی در بخش مردان و زنان فعالیت دارند.
خبرنگاران: وریا کرمی و ابراهیم محمد حسینی**انتشار: سلیمانی
7355/ 7249/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.