به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان، تیم راه یاب ملل سنندج روز جمعه هشتم دی مهمان خود همیاری آذربایجان غربی را یک بر صفر شکست داد.
تیم راه یاب ملل با تگ گل زهرا حاتم نژاد بازیکن کلیدی خود، شهرداری ارومیه را با شکست بدرقه کرد، راه یاب ملل سنندج در هفته نخست دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز 22 دی مهمان نماینده فارس است.
این تیم در پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر با کسب 27 امتیار و بدلیل تفاضل گل کمتر هم امتیاز با 2 تیم دیگر در رده چهارم قرار گرفت.

** تیم کردستان بر سکوی سوم رقابت های پرس سینه جوانان و پیشکسوتان کشور ایستاد
تیم کردستان در رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور 19 مدال رنگارنگ رده های سنی مختلف را کسب کرد و در بخش جوانان و پیشکسوتان بر سکوی سوم تیمی ایستاد.
در این دوره از رقابت ها 400 ورزشکار در قالب 21 تیم از استان های مختلف حضور پیدا کردند و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بمدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
استان کردستان با 32 نماینده در این مسابقات شرکت کرد و توانست با کسب هفت نشان طلا، هفت نقره و پنج برنز به کار خود پایان دهد.
کاروان پرس سینه استان کردستان در نتیجه تیمی در بخش مستر 2 و مستر 3 سکوی سوم را از آن خود کرد.
تیم کردستان با سرپرستی کریم عزیزیان و مربیگری آزاد رحمانی و یاسین وجدی در این رقابت ها حضور پیدا کرد
این رقابت ها از 29 آذر تا 2 دی در ارومیه برگزار شد.

** رقابت های ژیمناستیک زیر 9 و 12 سال شمال غرب کشور در سنندج به پایان رسید
رقابت های ژیمناستیک زیر 9 و 12 سال شمالغرب کشور روز جمعه هشتم در سنندج برگزار شد و در پایان تیم کردستان 10 نشان طلا، 12 نقره و 4 مدال برنز را بدست آورد.
این رقابت ها با حضور 100 ورزشکار از استان های کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان و آذربایجان غربی در رده سنی زیر 9 و 12 سال برگزار شد.
ژیمناستیک کاران شرکت کننده رده سنی زیر 9 سال در وسیله های مینی خرک، حرکات زمینی، پرش خرک و در رده سنی زیر 12 سال در حرکات زمینی، پرش خرک، پارالل و خرک حلقه به رقابت پرداختند.
در بخش قهرمان قهرمانان رده سنی زیر 9 سال، سهند حیدری از زنجان و آرشام برازی از کردستان عنوان نخست را کسب کردند، رامین حسین پناهی از کردستان دوم شد و آرشا قهرمانی از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده سنی زیر 12 سال هم بهیاد شادمان فر از آذربایجان شرقی و اهورا کاظمی از کردستان در جایگاه اول قرار گرفتند و کاوان کاظمی و بهیاد فرهمندی هر 2 از کردستان عنوان دوم را به دست آوردند.
رقابت های ژیمناستیک زیر 9 و 12 سال شمال غرب کشور هفتم و هشتم دی در خانه ژیمناستیک سنندج برگزار شد.

** گلاویژ فتاحی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب شد
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان طی حکمی گلاویژ فتاحی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان منصوب کرد.
فتاحی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت تحول است و 13 سال سوابق کار در سازمان ملی جوانان و حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.
وی پیش از این به عنوان کارشناس در جایگاه رئیس اداره مشارکت های اجتماعی حوزه فرهنگی و امور جوانان فعالیت می کرد.
پیش از این، هیرش رضایی به مدت 14 ماه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان را بر عهده داشت.

** تیم هندبال هیات کردستان مغلوب شهید چمران لارستان شد
تیم هیات هندبال کردستان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان در خانه مغلوب تیم شهید چمران لارستان شیراز شد.
در این بازی که در سالن بهنام شاد سنندج برگزار شد با وجود حمایت تماشاگران سنندجی، هیات هندبال کردستان با نتیجه 30 - 16 از حریف خود شکست خورد.
تیم هیات کردستان در این فصل از رقابت ها بدون مربی حضور دارد و دنیا امانی دروازه بان مصدوم و کاپیتان تیم در خارج از زمین نقش مربی را بازی می کند اما به صورت رسمی از سوی فدراسیون مربی این تیم شناخته نشده است.
تیم هیات هندبال کردستان در دیدار رفت و در هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال هم با نتیجه 42 - 15 در مقابل تیم لارستان شکست خورده بود.
نماینده کردستان در لیگ برتر اکنون با چهار امتیاز در رده پنجم جدواز میان هفت تیم لیگ قرار دارد و در حال حاضر خطر حذف این تیم را تهدید نمی کند.

** راه یاب ملل مریوان سه بر یک شهرداری قزوین را در خانه مغلوب کرد
هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه ششم دی در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم راه یاب ملل مریوان تیم شهرداری قزوین را در خانه سه بر یک از پیش رو برداشت.
نماینده کردستان در هفته دهم روز یکشنبه 10 دی میزبان صدرنشین این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه خواهد بود.
این مسابقات با شرکت ١٦ تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در 2 گروه هشت تیمی به رقابت می پردازند.

** دعوت فوتبالیست کامیارانی به چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور
میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی برای شرکت در مسابقات آسیایی 2018 کره جنوبی از روز یکشنبه 10 دی به چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در بابلسر فرا خوانده شد.
در این اردو 25 فوتبالیست از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر علی اصغر حاجیلو سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنویان دنبال می کنند.
این فوتبالیست کردستانی حضور در رقابت های المپیک تابستانی ترکیه و مسابقات جهانی ایتالیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور، 10 تا 15 دی در کمپ تیم های ملی فدراسیون در بابلسر برگزار شود.
حدود 34 هزار ورزشکار کردستانی در بخش ها و رده های مختلف سنی فعالیت دارند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.