رئیس حوزه هنری کردستان گفت: این کارگردان جوان در پنجمین ساخته خود پس از فیلم مردی که یادش رفت نفس بکشد، فیلم کوتاه داستانی آخرین آغوش را با محوریت تاثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده ها با حمایت حوزه هنری تولید و آماده نمایش کرده است.
امین مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آخرین آغوش داستان خانواده ای است که به حدی مجذوب و سرگرم دنیای مجازی هستند که حتی متوجه مرگ پدر بزرگشان که کنار آنهاست، نمی شوند.
به گزارش ایرنا، سامان حسین پور تاکنون علاوه بر این فیلم، چهار فیلم کوتاه داستانی از جمله یک هیچ، برگ های پاییزی، ماهی و مردی که یادش می رفت نفس بکشد را با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کارگردانی کرده است.
این کارگردان جوان کردستانی همچنین در بیش از 500 جشنواره بین المللی و ملی شرکت و بیش از 30 جایزه معتبر سینمایی را از داخل و خارج از کشور کسب کرده است.

** پلتووک هنرمند کردستانی بر رخدادهای روزجهانی با زبان کارتون
مرادی همچنین به برپایی سومین نمایشگاه انفرادی کارتون های امیر سهیلی هنرمند کردستانی با عنوان پلتووک اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از روز یکشنبه 26 آذر با حمایت حوزه هنری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 31 اثر از آثار کارتونی با نگاهی انتقادی به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته به معرض نمایش گذاشته می شود.
امیر سهیلی تاکنون علاوه بر کسب چندین عنوان بین المللی و کشوری از جمله منتخب کارتونهای مطبوعاتی جشنواره مایا کامات هندوستان و کسب سه دیپلم افتخار از کشورهای کوزوو و رومانی داوری و دبیر اجرایی چندین جشنواره کشوری و بین المللی و فعالیت در نشریات کارتون و کاریکاتور کشور را نیز در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد.
این هنرمند کردستانی هم اکنون به عنوان عضو هیات رئیسه و مدرس کارتون خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.