به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع که با حضور تنها یک نامزد برگزار شد و رئیس قبلی هیات نیز نامزد ریاست نشده بود، تنها کاندیدای ریاست هیات، برنامه های خود را برای اداره هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای اعلام کرد.
در پایان از اعضای مجمع، رای گیری به عمل آمد و بهرام نصراللهی زاده با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال، سکان ریاست هیات پهلوانی و زورخانه ای کردستان را بدست گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در حاشیه این مجمع با بیان اینکه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای جایگاه والایی در بین مردم استان دارد، افزود: کردستان در این حوزه، قهرمانان بزرگی به کشور و تیم ملی معرفی کرده که نشان از پتانسیل بالای این استان در ورزش های زورخانه ای دارد.
حامد جولایی توجه دولت تدبیر و امید به ورزش کردستان را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: در دولت گذشته سه زورخانه در استان افتتاح شده است و 2 زورخانه دیگر نیز در شهرهای موچش و زرینه افتتاح خواهد شد.
وی اعتبار امسال هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: این هیات بدون کمک اداره کل ورزش و جوانان و تنها با اعتبارات تخصیصی، امور خود را مدیریت کرده است.
جولایی با بیان اینکه اداره کل به تنهایی قادر به تامین نیازهای حوزه های ورزشی استان نیست، اضافه کرد: نیاز است تمامی دستگاه ها در حد توان، ورزش استان را یاری کنند.
رئیس جدید هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان هم در این نشست با بیان اینکه ورزش پهلوانی با روح جوانمردی و اخلاق مداری در ارتباط است، گفت: این ورزش ها، می تواند فرصتی برای توسعه استان باشد.
بهرام نصراللهی زاده تاکید کرد: تلاش می کنیم زیرساخت های اصلی در ورزش های زورخانه ای را تقویت کرده و زمینه رونق هرچه بیشتر آن را فراهم کنیم.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان کارگروهی را از اولویت های خود در سمت ریاست این هیات اعلام کرد و افزود: خود محوری در مدیریت، شکست را بدنبال دارد.
تکمیل زورخانه های در دست احداث، تبدیل کردستان به پایتخت ورزش های زورخانه ای کشور، تعیین تکلیف و احداث زورخانه برای شهرهای بانه، مریوان و دیواندره و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش مربیان، از جمله برنامه های نصراللهی زاده برای ریاست بر هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان است.
به گزارش ایرنا، پیش از این حسن بابایی به مدت چهار سال ریاست هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان را بر عهده داشت.
258 ورزشکار سازمان یافته کردستانی در حوزه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.