مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد گفت: در راستای ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و به منظور افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین، سامانه هوشمند تزریق آب ژاول راه اندازی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ابوبکر مردی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پیش از راه اندازی این سامانه، کار کلرزنی در ایستگاه پمپاژ سروآباد به صورت دستی انجام می گرفت.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال و از محل اعتبارت عمرانی و جاری شرکت آبفا اجرا شد و در آن فعالیت هایی چون احداث اتاق کلرزنی، خرید و راه اندازی تجهیزات هوشمند، تزریق کلر و همچنین تأمین آب ژاول مصرفی به مدت یکسال انجام گرفته است.   

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد ادامه داد: روش کار این سیستم بدین صورت است که به تناسب مقدار کلر اندازه گیری شده خروجی ایستگاه پمپاژ، مقدار تزریق را تنظیم می کند و از ایجاد نوسان در مقدار کلر باقی مانده جلوگیری به عمل می آورد.

وی تصریح کرد: همچنین با استفاده از ماژول های به کار برده شده در این سیستم، امکان گزارش گیری و دریافت اطلاعات تزریق کلر از طریق پیامک و اتصال به سیستم تله متری امکانپذیر می باشد.

مردی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب شهر سروآباد، ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش میزان رضایت شهروندان و مشترکین را جزو مهمترین وظایف و رسالت های خود می داند و تلاش دارد تا هرچه بیشتر در این راستا کوشش نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.