مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هم اکنون 84 درصد از جمعیت کل شهرستان بیجار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در بازدید از بخش‌های مختلف اداره گاز شهرستان بیجار، گفت: ناحیه بیجار به علت موقعیت جفرافیایی و قرار گرفتن در بلندترین نقطه ایران که معروف به بام ایران است دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است و بایستی نگاه پرسنل این ناحیه به انجام وظایف ویژه و خاص باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: مجموع کل مشترک شهری و روستایی شهرستان بیجار 27 هزار و 861 اشتراک است که این میزان تعداد 19 هزار و 155 اشتراک شهری و تعداد 8 هزار و 706 اشتراک روستایی را شامل می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت شهری 99 درصد و در جمعیت روستایی 69 درصد و در مجموع 84 درصد از جمعیت کل شهرستان بیجار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارست. 

فعله‌گری  با اشاره به حجم شبکه‌گذاری در شهرستان بیجار افزود: تاکنون 1022 کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز در شهرستان بیجار اجرا گردیده  و تعداد 17 هزار و 780 انشعاب در سطح شهر و روستاهای این شهرستان نصب شده‌است . 

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در ادامه به مشترکان عمده اشاره کرده و گفت: در شهرستان بیجار 30 مشترک عمده صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که مهم‌ترین مشترک صنعتی کارخانه سیمان بیجار است که 10 هزار و 356 متر مکعب در ساعت گاز مصرف      می کند. 

وی افزود: تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پرسنل بایستی در برخورد با ارباب رجوع دارای سعه صدر بوده و با برخورد مناسب و تسریع در انجام درخواست های مشترکان ، سعی کنند میزان رضایت مشترکین را ارتقا بخشند .

 فعله‌گری عنوان کرد: توسعه گازرسانی در استان کردستان با وصول درآمدهای شرکت میسر خواهد‌بود و پیگیری مطالبات از وظایف اصلی ادارات گاز است.

وی در ادامه به آمادگی پرسنل اشاره کرده و گفت: آمادگی برای سپری کردن  زمستان و تامین پایدار جریان گاز از اصلی‌ترین وظایف بهره برداری است و در این خصوص بایستی آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سرد زمستان و مواقع حساس وجود داشته باشد. /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.