به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در شورای اداری کردستان که با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: دیدگاه خانواده‌های آرمانی نیاز امروز جامعه است و خانواده ها باید همدیگر را درک کنند و نگاه دوستانه به هم داشته باشند.
وی با انتقاد از اینکه زنی نقش مردی را ایفا و یا مردی نقش زنی را ایفا کند هنر نیست، افزود: هر کدام از ایشان باید نقش خود را ایفا کرده و برای تبیین این نقش‌ها و بازتعریف درست از آنها برنامه ریزی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت نقش مادر در خانواده تاکید کرد: نقش همسر از دیگر نقش‌های مهم در جامعه است و هر انسان موفقی یک همسر موفق را پشت سر خود دارد.
به گفته وی، باید تعریف درستی از نقش‌ها داشته باشیم و در انجام این نقش‌ها توجه جدی داشته باشیم چرا که یکی از مشکلات اساسی ما در جامعه جابه جایی این نقش‌ها است.
وی اضافه کرد: انسان اگر از خود نگذرد و نفس خود را قربانی نکند نمی‌تواند به جایگاه‌ عالی برسد حضرت ابراهیم با آمادگی خود برای قربانی فرزندش اسماعیل بزرگترین امتحان و آزمایش الهی را در محضر خدا پس داد.
آیت الله حسینی ‌شاهرودی با اشاره احیای دوباره فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی افزود: امام راحل کاری کرد که بسترهای شهادت را باز کرد و این باب هنوز هم باز بود و شهادت ویژه بندگان خاص خدا و دارای برکت بزرگی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به مساله معنویت و اهمیت آن گفت: در مساله معنویت محدودیت نیست و همه می‌توانند به حیات طیبه برسند.
وی یادآور شد: استکبار جهانی امروز دارد برای تمام جوامع نسخه می‌نویسد و یکی از مهمترین اهدافش متلاشی کردن خانواده‌ها است و برای دستیابی به این هدف دست به هر اقدامی می‌زند.
به گزارش ایرنا، شرکت در نشست شورای اداری، نشست تخصصی با بانوان و بازدید از طرح های کارآفرینی از جمله برنامه های سفر یک روزه ابتکار به کردستان است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020//9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.