به گزارش خبرنگار ایرنا شورای شهر بیجار در اولین روزکاری خود، منصور بهرامی از کارکنان شهرداری را که کارمند رسمی این ارگان نیست بعنوان سرپرست منصوب کرد.
به دلیل بخشنامه جدید که می گوید سرپرست شهرداری باید از کارمندان رسمی این ارگان باشد، این انتصاب با موانع قانونی مواجه شد.
بنابراین روز شنبه و در حالی که 2 روز کاری از فعالیت شورای جدید گذشته است محمد بیگ محمدپور بعنوان دومین سرپرست معرفی شد که این تغییرات زود هنگام و بی اطلاعی اعضای شورا ازمقررات با تعجب مردم و دلخوری فرماندار بیجار مواجه شد.
شورای قبلی نیز در ماه های آخر یک سرپرست را منصوب کرده بود که 6 ماه در این سمت فعالیت می کرد و شورای جدید او را با سرپرستی دیگر تغییر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر بیجار اما بدون اشاره به مشکلات قانونی پیش آمده، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف شورا در خصوص این انتصاب ایجاد انگیزه بیشتر و تحرک در فرایند امور بوده است.
حمیدرضا همایی افزود: اولین سرپرست یکی از گزینه های مورد نظر شورا برای شهردار شدن بود و انتصاب وی به عنوان سرپرست در این راستا بوده است.
وی ادامه داد: هر چند این یک پیش بینی است و دقیقا معلوم نیست در حدود یک ماه دیگر چه کسی شهردار خواهد شد.
وی با قبول تبعات منفی تغییرات مکرر در مدیریت امور اظهار کرد: این دلخوری فرمانداری را درک می کند و تلاش خواهد شد هماهنگی بیشتری در این خصوص صورت گیرد چرا که هدف همه بهبود وضع موجود است.
محمد بیگ محمد پور سرپرست کنونی از کارمندان شهرداری بیجار و دارای تحصیلات دوره دکترا است.
وی کارشناس ارشد باستان شناسی، شهردار شهر یاسوکند، دهیار در شهرستان های دیواندره و بیجار، بخشدار و معاون شهرداری بیجار را در کارنامه خود دارد.
وی اولویت کاری خود را ایجاد برنامه کاری منظم، طولانی مدت و جلوگیری از تغییرات مکرر در برنامه ها برشمرده بود.
شهر بیجار که در 142 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است از سال 1313 از جمله 13 شهر اول کشور بوده که دارای شهردار شده است.
**خبرنگار: سید باقر سبحانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.