عبدالباقی رعنایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان بدهی مربوط به بدهی شهرداری به پیمانکاران، شرکت ها، کارکنان شهرداری، کمیسیون ماده 100، اشخاص حقیقی و حقوقی است.
وی بیشترین میزان بدهی شهرداری را مربوط به پیمانکاران دانست و افزود: شهرداری بانه 250 میلیارد و 847 میلیون ریال به کمیسیون معاملات مصوب و پیمانکاران بدهکار است که بیشتر آن مربوط به پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری است.
رعنایی اضافه کرد: تعداد پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری بانه در سال جاری 59 نفر است که بدهی تعدادی از این پیمانکاران از سال های گذشته همچنان باقی مانده است.
وی یادآور شد: شهرداری بانه تاکنون حقوق مرداد ماه پرسنل و کارکنان خود را پرداخت نکرده و این هم بخش دیگری از بدهی های شهرداری بانه است.
رعنایی تاکید کرد: بخش دیگری از بدهی های شهرداری بانه بابت اخذ چک و جرایم مربوط به کمیسیون ماده 100 است.
سرپرست شهرداری بانه گفت: روند بررسی مدارک و مستندات در راستای تکمیل و نهایی شدن میزان بدهی و مطالبات همچنان در جریان است.
وی با بیان اینکه شهرداری بانه برای ارائه خدمات به شهروندان و اجرای طرح های عمرانی شهر آمادگی دارد، گفت: در این راستا نیازمند نظرات و پیشنهادات متخصصین، معتمدین و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری هستیم.
رعنایی اول شهریور همزمان با آغاز بکار شورای اسلامی دوره پنجم به عنوان سرپرست شهرداری بانه انتخاب و معرفی شد.
بابک رستم پور شهردار پیشین بانه در زمان تصدی این مسئولیت در نشست با خبرنگاران اعلام کرده بود شهرداری بانه هیچ بدهکاری ندارد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
/9102/7469
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.