به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر فخری شهردار فعلی برای ماندن در این سمت تنها سه رای موافق از 9 عضو شورا را کسب کرد و 6 عضو شورای پنجم به او رای مخالف دادند.
در این نشست اعضای شورا با هفت رای موافق، علیرضا کاظمی معاون اداری فعلی شهرداری سنندج را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کردند تا در زمان مناسب نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کنند.
در آیین تحلیف اعضای شورای پنجم که صبح چهارشنبه در فرمانداری سنندج برگزار شد انتخابات هیات رئیسه نیز انجام و جلال شریعتی به عنوان رئیس، مجید شاه اویسی به عنوان نایب رئیس و یوسف اسدی به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در نخستین نشست شورا در دوره پنجم گفت: کاندیدا شدن 230 نفر برای حضور در شورای شهر در این دوره نشان دهنده حساسیت و همچنین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت است.
جلال شریعتی خواستار احترام گذاشتن به کسانی که مسئولیتی را بر عهده گرفتند شد و ادامه داد: اعضای شورا نیز با رای مردم صاحب اختیاراتی شده اند پس باید برابر قانون سر تعظیم فرود آورد و به انتخاب مردم احترام گذاشت.
اعضای شورای شهر سنندج در دوره پنجم پس از این نشست به مزار شهدای شهر سنندج رفتند و با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان 500 هزار نفر جمعیت دارد و شورای اسلامی این شهر 9 عضو دارد.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.