رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تلاش می‌شود در سال‌جاری بهای خرید تضمینی گندم در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شود.

به گزارش ایلنا، کریم ذوالفقاری در جلسه خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان که در استانداری برگزار شد گفت: استان کردستان در سال گذشته با خرید ۸۵۶ هزار تن جزو استان‌های روان در تولید و حمل گندم بود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌جاری تلاش می‌شود بهای خرید تضمینی گندم در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: سال گذشته ظرفیت های ذخیره سازی گندم، انبارها و فضاهای باز جوابگوی ذخیره سازی گندم نبود.

وی اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی، تاخیر در بارندگی و سرمای زودرس کاهش تولید گندم خواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآورشد: باتوجه به فقیر بودن اراضی کشاورزی استان، با توزیع به موقع و میزان لازم کود سال گذشته در فصل بهار ۱۸ هزار تن کود توزیع شد که در سال جاری به ۳۰ هزارتن رسید.

وی تاکید کرد تا قبل از آغاز خرید مجوز استاندارد مراکز خرید صادر شود و با نظارت بر خرید گندم در مراکز هیچ کشاورزی به بهانه‌های واهی معطل یا سرگردان نباشد.

ذوالفقاری گفت: باتوجه به اینکه خرید تضمینی گندم از طریق اینترنت انجام می‌شود مراکزی که به اینترنت دسترسی ندارند نسبت به طراحی فرم یا اسناد ثبت اقدام کنند.

به گفته این مسئول، تلاش و پیگیری‌هایی مبنی بر پرداخت وجه خرید تضمینی گندم انجام شده تا در کمترین زمان ممکن بهاء گندم به حساب کشاورزان واریز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.