معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ مشکوک دختر 19 ساله دهدشتی به تب کنگو در بیمارستان این شهرستان خبرداد.

غلامعلی سبز در گفت و گو  با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساعاتی پیش دختر 19 ساله ای در بیمارستان دهدشت مرکز کهکیلویه و بویراحمد فوت کرد که احتمالا مرگ این بیمار بر اثر تب کنگو بوده است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در بیمارستان دهدشت در این ارتباط افزود: هم اکنون مکان بستری و مرگ این بیمار ایزوله و به حالت قرنطینه درآمده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مراقبت‌های ویژه برای قرنطینه کردن تعدادی از پرسنل بیمارستان دهدشت خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون کمیته ویژه ای برای بررسی موضوع در یاسوج مرکز کهکیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

سبز گفت: خود ما نیز در این کمیته حضور خواهیم یافت و تا مشخص شدن نتیجه نهایی بررسی‌ها نمی‌توان گفت علت مرگ این دختر جوان بدلیل بیماری تب کنگو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشات لازم برای مشخص شدن نتیجه نهایی مرگ این بیمار از سوی تیم‌های پزشکی در بیمارستان دهدشت انجام گرفته و در صورت مشخص شدن نتیجه نهایی آن را به مردم گزارش خواهیم داد.

این مسول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: نباید به شایعات دامن زد و اطلاعات لازم در این ارتباط از سوی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی می‌شود.

سبز افزود: هم اکنون کمیته ویژه بررسی در استانداری تشکیل شده و تاساعاتی دیگر اطلاع رسانی‌ها درباره مرگ دختر جوان اعلام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.