روناک بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته بواسطه بارش های فراوان و به دنبال آن عملیات برف روبی و نمک پاشی خیابان های اصلی، آسفالت برخی از معابر دچار تخریب و فرسودگی شده است که این امر علاوه بر نارضایتی شهروندان، باعث ایجاد ترافیک نیز می شود.
وی گفت: با هدف بهسازی معابر و سهولت در تردد شهروندان برنامه ریزی لازم در خصوص آسفالت و بهسازی معابر اصلی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج افزود: معابری که آسفالت آن دچار فرسودگی و یا تخریب شده بود بر اساس اولویت توسط دستگاه ورتکن تخریب شده و جهت آسفالت آماده سازی شده است.
وی با بیان اینکه در این راستا نزدیک به 10 هزار متر مربع از معابر اصلی ناحیه بهاران آسفالت شده است گفت: تمامی معابر و خیابان های اصلی این ناحیه که دچار تخریب باشند آسفالت و لکه گیری می شوند.
بابایی بهسازی و آسفالت هزار و 800 متر مربع از بلوار 22 بهمن، یک هزار و 500 متر مربع بلوار حمدی و هزار و 200متر مربع از 4.19 بهاران را از جمله معابری برشمرد که عملیات آسفالت و بهسازی آن انجام شد.
وی افزود: تراش و آسفالت 2 هزار متر مربع از معابر سطح 3.19 و 2.19 بهاران، 2 هزار متر مربع از شهرک ویلاشهر و نیز هزار و 400 متر مربع از معابر 1.17 بهاران نیز اجرا شد.
مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج اعلام کرد: تاکنون برای آسفالت و بهسازی معابر اصلی بهاران در سال جاری بیش از هزار و 150 تُن آسفالت مصرف شده است.
وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی مناسب در سال جاری بتوانیم اکثر معابر اصلی را لکه گیری و آسفالت کنیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.