جمال شهسواری عصر روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در دفتر خبرگزاری تسنیم افزود: مشکل بیکاری و معیشت مردم امروز به یک مساله حاد تبدیل شده و اگر وضعیت کنونی تغییر نکند مشکلات زیادی برای کشور ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: وضعیت بیکاری در استان های محروم کشور از جمله کردستان بسیار مشهود بوده و لازم است مردم با انتخاب خود از بین نامزدهای ریاست جمهوری به کسی رای بدهند که مساله بیکاری را به عنوان یک دغدغه لمس می کند.
وی اظهار کرد: تمامی 6 نامزد ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان تایید شدند، انسان های لایق و شایسته ای هستند اما کسی می تواند در دولت اینده موفق باشد که به معیشت مردم توجه بیشتری بکند.
شهسواری گفت: حجت الاسلام رئیسی با شعار 'کار و تکریم' به عرصه انتخابات کشور آمده است و در صورت پیروزی در انتخابات، با همین منابع موجود می تواند اشتغال ایجاد کند.
وی اضافه کرد: ما در کشور مشکل منابع نداریم اما یکی از مهمترین مشکلات ما مدیران نالایق هستند که نمی توانند به خوبی منابع را مدیریت کنند و وضعیت به این شکل شده است.
مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی در کردستان گفت: دولت باید نسبت به استان های محروم توجه ویژه داشته باشد و با تبعیض مثبت زمینه را برای سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر در کردستان و سایر استان های محروم ایجاد کند.
وی اضافه کرد: تا زمانی که دولت در این استان سرمایه گذاری نکند، سرمایه گذاری خصوصی اطمینانی به حضور در مناطق مرزی ندارد و هرگز در این مناطق سرمایه گذاری نمی کند.
او در بخش دوم سخنان خود و در جواب سوال خبرنگاران گفت: دولت تدبیر و امید وعده های فراوانی به مردم کردستان داد و اما پس از پیروزی، تمامی این وعده ها را زیر پا گذاشت.
شهسواری اظهار کرد: دولت شایسته سالاری را بهانه تحمیل نیروهای غیربومی در کردستان می داند اما حاضر نیست یک کردستانی را در استان دیگر حتی بخشدار کند و این نشانه تبعیض است.
به گفته وی جریانی تازه در کردستان شکل گرفته و مردم به دنبال این جریان راه افتاده اند و اگر حجت الاسلام رئیسی برنده انتخابات شود این جریان در کردستان تداوم خواهد داشت و خواسته ها و مطالبات مردم در این استان تحقق پیدا می کند.
وی با انتقاد از مسئولان دولتی در کردستان در جریان این سفر افزود: مخابرات کردستان 60 هزار پیامکی که قرار بود صبح همان روز ارسال کند را با تاخیر و پس از ورود حجت الاسلام رئیسی ارسال کرد.
/1860/3020/1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.