دبیر ستاد انتخابات سنندج از آغاز ابلاغ کتبی‌تایید و رد صلاحیت‌ داوطلبین انتخابات شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: 183 نفر در انتخابات شورای شهر سنندج تائید صلاحیت شدند.

به گزارش ایلنا، موحد امان اللهی با اشاره به آمار تایید و رد صلاحیت‌ها، تصریح کرد: مجموعا صلاحیت ۱۸۳ نفر از مجموع ۲۳۸ نفر ثبت نامی شورای‌شهر از سوی هیأت اجرایی و هیأت نظارت احراز شده است.

دبیر ستاد انتخابات سنندج افزود: از مجموع ۲۳۸ نفر داوطلب، ۹ نفر قبل از فرایند بررسی صلاحیت انصراف و ۴۶ نفر نیز توسط هیأتاجرایی یا هیأت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

امان اللهی ادامه داد: افرادی که صلاحیت آنها رد شده از روز ۳ لغایت۶ اردیبهشت فرصت دارند تا مراتب اعتراض خود را به هیأت نظارت استان اعلام دارند.

وی افزود: هیات نظارت استان نیز در ۱۰ روز کاری فرصت بررسی مجدد صلاحیت‌ها را خواهد داشت و نهایتا آمار رسمی در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت رسما اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان سنندج با اشاره به ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، تاکید کرد: به موجب این قانون، داوطلبین ۸ روز قبل از روز اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از آن - صبح روز ۲۸ اردیبهشت - فرصت تبلیغات در مکان‌های قانونی تعبیه شده در ۴۰ نقطه شهر را خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.