به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، صبح امروز مراسم روز ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروهای مسلح با حضور ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان، فرماندار و فرماندهان نیروهای مسلح، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی در خیابان ارتش مریوان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه مریوان با اشاره به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش امروزه در قلب ملت است.

ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: ارتش و سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی همواره در برابر یاوه‌گوئی‌های دشمنان میهن اسلامی ایستاده‌اند و اجازه هیچ‌گونه نفوذی را به آنها نداده‌اند.

 

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به سدی دفاعی و نفوذناپذیری تبدیل شده که همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و اجازه تعرض به خاک میهن اسلامی را به آنان نداده‌اند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه امروزه عصر بحران‌ها و حوادث بزرگ است، تصریح کرد: ملت ایران باید همیشه هوشیاری خود را حفظ کنند تا در برابر تهدیدات نرم و جنگ‌های روانی دشمنان دین مبین اسلام فریب نخورند.

وی گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی امروزه از سوی نااهلان و دشمنان دین اسلام به میادین جنگی تبدیل شده‌اند که در آنها به شیوه بی‌رحمانه زنان، کودکان و کهن سالان را قتل عام می‌کنند.

ماموستا شیرزادی افزود: ناامنی کشورهای اسلامی توطئه دشمنان و استکباران بوده تا به خواسته‌های شوم خود برسند و برهمه مسلمانان واجب است که با حفظ «وحدت و انسجام» بر افزایش آگاهی خود کوشا باشند و از نفوذ دشمنان جلوگیری و دسیسه‌های شوم آنان را ناکام کنند.

گزارش و عکس: رزگار کریمی

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620999
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.