مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش زنان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: زنان کردستان نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا آژیر در کارگاه آموزشی طرح توان‌افزایی و ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده استان کردستان که صبح امروز در مجتمع ورزشی ایثار سنندج برگزار شد، در خصوص این طرح بیان داشت: مرحله اول این طرح در سال 95  اجرا شد که استان کردستان جزو 13 استان پایلوت کشور بوده است.

وی به آموزش طرح در مرحله اول اشاره کرد و افزود: در مرحله اول  80 کارگاه 40 نفره و به 320 نفر آموزش داده شد و هر کارگاه به مدت 8 ساعت که بالغ‌بر 19 هزار نفر ساعت آموزش داده‌شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به اجرای طرح در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح در مرحله اول در تمام شهرستان‌ها به‌تناسب جمعیت  و برای اقشار آسیب‌پذیر و مناطق حاشیه شهرها و روستایی با موضوع ارتقاء تاب‌آوری در بعد فردی اجرا گردید.

آژیر به نقش زنان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: زنان کردستان نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در خصوص اجرای مرحله دوم طرح اظهار داشت: مرحله دوم اجرای این طرح در فروردین‌ماه سال جاری بارویکرد تاب‌آوری اجتماعی به‌طور همزمان با سایر نقاط کشور شروع شد.

وی در زمینه برنامه‌های سال 96  افزود: امروز فاز اول مرحله دوم که آموزش تسهیل گری طرح است اجرا می‌شود و بعد از اجرای فاز اول در تمام شهرستان‌های استان، فاز دوم را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: در فاز دوم اولویت با خانواده‌ها است که با نظارت سازمان‌های مردم‌نهاد در تمام شهرستان‌ها اجرا می‌شود و در این مرحله به 400 خانوار آموزش در سطح استان داده می‌شود.

آژیر گفت: این طرح یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که در مدت 4 سال با نظارت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اجرا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.