رئیس‌فدراسیون کاراته، طی حکمی مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، با حکم صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، نگار حسینی مربی با دانش اسبق تیم ملی مجددا از سوی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد تا هدایت کاراته کاران نوجوانان و جوانان دختر را برعهده بگیرد.

این مربی کردستانی در مردادماه سال 93 به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید در این رقابت ها شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران 5 مدال طلا ، 2 نقره و 3 برنز را به مربیگری نگار حسینی کسب کند.

حسینی در سال 2005 میلادی توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را خود اختصاص دهد.

شاگردان نگار حسینی نیز در آبان ماه سال ۹۴ در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا ، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زد.

گفتنی است، این مربی سنندجی در سال ۹۴ نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.