سید عطا حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه گاز رسانی به مجتمع روستای دل از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گاز رسانی به روستاهای شهرستان سروآباد در طول 2 سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است به طوریکه در این مدت دورترین روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره منده شده اند.
وی ادامه داد: از افتخارات دولت ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم است و مسئولان در طول عمر چهار ساله دولت تلاش کرده اند از هیچ کمک و خدمتی به مردم کوتاهی و دریغ نداشته باشند.
بخشدار مرکزی سروآباد اضافه کرد: گاز رسانی به روستای گواز که دورترین روستای شهرستان سروآباد بوده و در ایام مبارک دهه فجر سال 95 افتتاح شد، تنها نمونه کوچکی از خدمات صادقانه دولت به روستائیان است.
وی افزود: گاز رسانی به شهرستان سروآباد که یک شهرستان مرزی است و از منابع گازی کشور چندین هزار کیلومتر فاصله دارد، بیانگر توجه ویژه دولت به شهرستان های مرزی و محروم است.
وی گفت: پروژه گاز رسانی به روستاهای دل و دله مرز که از روستاهای صعب العبور شهرستان سروآباد هستند می تواند باعث کاهش مهاجرت و افزایش مهاجرت معکوس در این روستاها شود.
به گفته وی گازرسانی به مجتمع روستای دل (شامل روستاهای دل و دله مرز) از مهر ماه سال 95 شروع شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان مهر ماه سال 96 به اتمام برسد.
حسینی ادامه داد: خوشبختانه مردم این روستاها از وضعیت پروژه گاز رسانی به روستاهای خود بسیار خرسند و خوشحال هستند و در این مدت همواره با نیروهای شرکت گاز همیاری و مشارکت لازم را داشته اند.
او با بیان اینکه در حین اجرای پروژه گاز رسانی ممکن است، مشکلاتی در بحث راههای ارتباطی برای مردم پیش بیاید، گفت: روستائیان هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت خراب شدن راههای ارتباطی خود نداشته باشند و دستگاه های اجرایی نظیر راهداری بعد از اتمام پروژه گاز رسانی نسبت به تسطیح و تیغه زنی مسیرهای راتباطی این روستا اقدام خواهند کرد.
بخشدار مرکزی سروآباد در پایان ضمن رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه گاز رسانی، ابراز امیدواری کرد به زودی عملیات گاز رسانی به روستاهای این منطقه در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و 73 روستای تابعه با جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است و تاکنون 58 روستای ان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و پیش بینی می شود تا 2 سال آینده تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
7354/1904
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.