عرفان فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شهروندان بر اساس رسم دیرینه در سیزده بدر به دامن طبیعت می روند افزود: این تاکسی ها در میادین اصلی سطح شهر ازجمله میدان انقلاب و میدان آزادی مستقر هستند.
به گفته وی، تمامی خطوط سازمان تاکسیرانی در روز طبیعت فعال است و تاکسی های تعیین شده در این خطوط آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
فتحی افزود: علاوه بر تاکسی های تعیین شده برای جابجابی شهروندان در روز طبیعت، تاکسی بی سیم 133 هم با 20 دستگاه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج اضافه کرد: تاکسی های تعیین شده در روز طبیعت مجوز جابجایی شهروندان را تا 20 کیلومتر از اطراف شهر سنندج را دارند.
فتحی با بیان اینکه گشت بازرسی این سازمان در روز طبیعت بر عملکرد این تاکسی های نظارت می کند افزود: امید است با خدمات رسانی مناسب به شهروندان در رقم خوردن خاطره خوش برای آنان در آخرین روز از تعطیلات نوروز سهیم باشیم.
هم اکنون سه هزار و 170 دستگاه تاکسی گردشی، 109 واحد تاکسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیک موتوری و تعداد 48 خطوط مسیری در سنندج فعالیت دارند.
7355/ 1904
**خبرنگار: وریا کرمی/ انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.