به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محسن کرمانی در مراسم وداع با 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شب وفات حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع شهر قروه افزود: مقامی در این دنیا بالاتر از شهید وجود ندارد و به فرموده پیغمبر بالای هر خوبی، خوبی وجود دارد تا آن جایی که انسان به شهادت برسد بالاتر از شهادت دیگر خوبی وجود ندارد.
به گفته وی، خداوند در قرآن کریم تعابیر زیبایی در وصف شهدا بیان کرده است و آنها را زنده دانسته است و گفته است که ما انسان ها آن را درک نمی کنیم.
حجت الاسلام کرمانی افزود: خداوند گاهی دفتر خود را باز می کند و سریع می بندد و برخی از انسان ها از این فرصت استفاده می کنند و به درجه شهادت نائل می شوند.
وی با بیان اینکه وقتی انسان به شهادت می رسد خداوند زبان شهید می شود گفت: این امر بیانگر عظمت جایگاه شهید است و خداوند جانشین شهید در بین خانواده اش می شود و اگر انسان شهید نشود با ناکامی از دنیا رفته است.
مدیر کل امنای مساجد کشور گفت: شهدا برای تداوم راه اسلام جان خویش را تقدیم کردند و راه سرخ شهادت، راه انبیا و اولیای بزرگ الهی است.
امشب مراسم وداع با پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان شبی با شهداء در شب وفات حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع شهر قروه و همچنین آئین دیگری برای 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد جامع دلبران برگزار شد.
فردا تشییع و تدفین پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه و 2 شهید گمنام در شهر دلبران برگزار می شود.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/6108
**خبرنگار:سارا صالحی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.