مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از تأمین 50 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند این استان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: با کمک بانک ملی استان ۵۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد خریداری و در میان آنان توزیع شد.

به گزارش جماران، رضا طوسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی هرکدام از این تبلت‌ها ۳۰ میلیون ریال است و در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده که فاقد گوشی هوشمند هستند در ۱۰ شهرستان استان توزیع شد.

وی افزود: سال گذشته نیز از محل تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بانک ملت برای ۱۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند گوشی هوشمند، تبلت و لب تاب خریداری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: بانک ملت همچنین تاکنون نسبت به ساخت ۹ مدرسه در مناطق محروم استان کردستان اقدام کرده است.

وی  افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از کلاس ها و آموزش دانش آموزان به صورت آنلاین و در فضای مجازی انجام می شود تعداد زیادی از خانواده‌ها توان خرید و تامین گوشی هوشمند برای فرزندان خود را ندارند و اینگونه کمک‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

طوسی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز و ۲هزار دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات این نهاد، در زمینه تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان و دانشجویان به کمک مسوولان، بانک‌های عامل، خیران و سازمان ها و ادارات نیازمندیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.