مدیر کمیته امداد امام خمینی(س) سقز از اهدای 68 دستگاه آبگرمکن و بخاری به مددجویان روستایی خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(س) سقز گفت: ۶۸ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازی بین مددجویان روستایی تحت پوشش این نهاد به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت توزیع شد.

به گزارش جماران، غفور عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و مجاهدت، تعداد ۳۵ دستگاه بخاری گازی و  ۳۳ دستگاه آبگرمکن گازی به مددجویان تحت حمایت مناطق محروم توزیع و اهدا شد.

وی با بیان اینکه توزیع آبگرمکن و بخاری گازی در بین مددجویان و نیازمندان محروم در روستاها بخشی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(س) به این افراد است، افزود: ارزش ریالی این تعداد از آبگرمکن و بخاری گازی ۱۳۵ میلیون ریال ارزیابی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(س) سقز با اشاره به اینکه هزینه این وسایل توزیع شده در روستاها از اعتبارات داخلی این نهاد تامین شده است، گفت: تلاش می کنیم این روند خدمات رسانی به روستاها را بیشتر از قبل انجام دهیم تا محرومیت در روستاها به حداقل برسد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۳۰ فقره جهیزیه ۴۰ میلیون تومانی به مددجویان مریوانی اهدا شد

به مناسبت همین دهه ۳۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد که ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه ها ۴۰ میلیون تومان و شامل شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جارو برقی و اجاق گاز است.

این تعداد جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(س) شهرستان مریوان که امسال ازدواج کرده اند اهدا شده است.

کمیته امداد امام خمینی(س) علاوه بر پرداخت کمک هزینه ازدواج به دختران و پسران خانواده ها ی تحت حمایت این نهاد، ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به دختران و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای پسران پرداخت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.