ساعد موچشی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: برخی از ساکنان ناحیه منفصل شهری حسن آباد ملک‌های ساختمانی خود را بصورت غیرقانونی و غیرمجاز در کاربری‌های مغایر مورد استفاده قرار داده بودند که مطابق قانون با این موارد برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده چند مغازه که به صورت غیرمجاز و در کاربری مغایر در این ناحیه توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته بود، به کمیسیون ماده صد ارجاع شد، افزود: در اجرای بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها؛ پس از بررسی‌های انجام شده این مغازه ها پلمب شد.

تعمیر و بازسازی پل عابر پیاده بلوار مستضعفین در سنندج

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج نیز گفت: وجود پل عابر پیاده در خیابان‌ها موجب شده تا رانندگان با اطمینان خاطر بیشتر و بدون در نظر گرفتن تردد عابران، به مسیرشان ادامه بدهند.

عرفان فتحی افزود: یکی از بلوارهای پرتردد در سطح شهر بلوار مستضعفین است که در راستای ایمنی شهروندان یک دستگاه پل عابر پیاده در ورودی ترمینال تهران نصب شد که عرشه و پایه پل عابر پیاده واقع در این بلوار بر اثر تصادف و برخورد خودروهای سنگین آسیب دیده بود.

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج با اشاره به تعمیر و بازسازی این پل عابر پیاده اظهار داشت: هم اکنون عملیات تعمیر و بازسازی پل به منظور تامین ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات در حال انجام است.

وی افزود: لوله عرشه این پل به طول هشت متر از هر ۲ طرف چهار متر در عرض ۵/۱ متر برش داده و تعویض شد و کف پل نیز به طول چهار متر در عرض ۵/۱ متر نیز که به صورت عاج دار بود تعویض شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.