به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، فرزام بیدارپور با اشاره به کمک‌های انسان دوستانه خیرین سلامت در بحران کرونا، اظهار داشت: حس نوعدوستی و اهتمام به کارهای خیر و عام المنفعه علاوه بر اینکه از ارکان اساسی شریعت مقدسمان بوده، از خصوصیات فرهنگی مردم میهن عزیزمان است.

وی افزود: افزایش ناگهانی بار تحمیل شده به سیستم درمان به علت همه گیری ناشی از کرونا ویروس، در هر نقطه از دنیا با ایجاد تلاطم در توازن بین زیرساخت‌ها، امکانات درمانی و حجم بالای نیاز به خدمت، موجب بروز نارسایی و به دنبال آن نارضایتی عمومی می‌شود در حالیکه در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با واکنش، مدیریت سریع و بهنگام مسئولان دانشگاه، مراکز درمانی و در کنار آن حمایت و کمک خیرین استان به لطف الهی این عارضه، حادث نشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در هیچکدام از مراکز ارائه خدمت استان کردستان در ایام کرونایی تاکنون، وقفه‌ای در انجام امور تشخیصی، درمانی و مراقبتی ایجاد نشد که بخشی از این همت جهادگرانه را مدیون خیرین سلامت استان هستیم.

بیدارپور با قدردانی از خیرین سلامت استان، یادآور شد: برای پاسداشت اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت اعم از افراد، موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌ها که به صورت فردی یا در قالب پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در تامین اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها، مردم شریف استان کردستان را مورد لطف و مرحمت قرار دادند، اوج قدردانی خاضعانه خود را نثارشان می کنیم.

وی بیان کرد: خیرین سلامت به استناد آمار ارسالی از تمامی مراکز ارائه خدمت در استان، تا کنون مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان که عمدتاً به صورت غیر نقدی و در قالب تهیه تجهیزات و ملزومات مصرفی بوده است به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان اقدام خیرین سلامت استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا، کمک به کادر درمان و مردم شریف کردستان را ستودنی برشمرد و گفت: امید است با حول و قوه الهی بعد از فائق آمدن بر بحران کرونا در آینده نیز شاهد تداوم شکل گیری و توسعه امور خیریه در حوزه سلامت باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.