بهزاد رحیمی شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار سقز اظهار داشت: نماینده مجلس و شورای شهر اعتمادشان را از مردم می‌گیرند بنابراین مردم ما شایسته خدمتگزاری شایسته‌اند که باید با صداقت و تمام توان در راستای برآورده کردن درخواست‌ها و دغدغه‌هایشان حرکت و باندبازی و جناح گرایی را از خود دور کرد.

وی افزود: هم اکنون ناهماهنگی‌های چند سال اخیر در میان اعضای شورای اسلامی سقز کامل رفع شده است و با انتخاب شهردار جدید شاهد مصوباتی با رای همه اعضای شورا انجام هستیم و پس با این رویه شاهد تغییر، تحول، پویایی و توسعه شهری خواهیم شد.

وی به موقعیت استراتژیک و مهم سقز اشاره کرد و گفت: باید سقز را به جایگاه واقعی خود رساند و بنده تمام توان خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهم بست.

رحیمی با بیان اینکه هر کسی در راه اشتعال زایی و رفع بیکاری قدم بگذارد حمایت قاطع ما را در پی خواهد داشت، افزود: سرمایه گذاری آرامش، اعتماد و امنیت روانی سودآوری را می‌خواهد که این امر با همدلی، همکاری و آسان کاری تمامی بخش ها و دستگاه ها میسر می شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مورد استخدامی اخیر بیمارستان شفای سقز و ضعف مجلس در این زمینه اشاره کرد و گفت: این قانون ها نیاز به بررسی بیشتر برای جلوگیری از نادیده گرفتن حقوق جوانان مناطق محروم دارد. 

وی یادآور شد: تکمیل بیمارستان شفا سقز در اولین جلسه با استاندار کردستان مطرح و تاکید جدی بر بهره برداری از این طرح بزودی شد.

حمایت از سرمایه‌گذاری در سقز ضروری است

رییس شورای اسلامی شهر سقز نیز به انتخاب بهزاد رحیمی بعنوان منتخب مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این انتخاب نوید بخش  دمیدن روح تازه در توسعه شهرستان، انتخاب شایسته سالاری و فارغ از جناح گرایی است.

رضا اسعدی افزود: بیکاری جوانان به عنوان گنجینه‌های این دیار، وضعیت بحران و ناامنی روانی را بر فضای این شهر حاکم کرده است، امید است با مصوب قوانین و ملزم کردن دولت در راستای رفع این مشکل، گامی اساسی بردارد.

وی حمایت و پشتیبانی نماینده مجلس از طرح های سرمایه‌گذاری، حمایت از اقشار کم درآمد، مناطق حاشیه‌ای و شهرداری‌ها را ضروری اعلام کرد و گفت: کمک های دولتی به شهرداری‌ها به حداقل ممکن رسیده که به جز مقدار کمی ارزش افزوده، هیچ گونه حمایتی نمی‌شود.

اسعدی در بخشی دیگر از سخنان خود به نحوه استخدامی‌ها در بیمارستان شفا و لحاظ کردن مساله بومی گزینی مثل سایر مناطق انتقاد کرد و تکمیل و تجهیز آن و فرودگاه سقز را در اسرع وقت از جمله درخواست های بحق شهروندان برشمرد.

 عطالله محمدی عضو شورای اسلامی شهر سقز هم با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰ نفر از نیروهای خدوم و خدمتگزار شهرداری سقز با سابقه بالا به صورت شرکتی در این نهاد مشغول به خدمت هستند گفت: تبدیل وضعیت این کارکنان شرکتی یکی از موارد مهمی است که از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار پشتیبانی و حمایت لازم را در راستای تبدیل وضعیت این کارکنان در اسرع وقت داریم.

امیر زارع زاده، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اظهار داشت: هر تلاش و حرکتی که در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه سقز بعنوان شهرستان مهم و استراتژیک شمال غرب باشد  در ذهن مردمان قدرشناسی این یار ماندگار خواهد ماند.

وریا نعمانی، سرپرست شهرداری سقز نیز ضمن تبریک به بهزاد رحیمی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، همکاری و تعامل ویژه نماینده با مدیریت شهری برای برون رفت از وضعیت نامناسب فعلی و گام نهادن درجهت اجرایی کردن طرح و پروژه های شهری را خواستار شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.