به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی ظهر امروز شنبه در جریان دیدار با استاد هادی ضیاءالدینی که به مناسبت ایام هفته معلم صورت گرفت. اظهار کرد: تقدیر و تجلیل از قشر فرهنگی و معلم به ویژه اساتید رشته‌های مختلف هنری یکی از نیازهای لازم و ضروری در جامعه به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به منزلت و جایگاه معلمان در جامعه اسلامی، یادآور شد: یاددادن و آموزش دادن یکی از سفارشات و تأکیدات دین مبین اسلام بوده و نسبت به ترویج و توجه بیشتر به این مهم در آموزه های دینی ما تاکید زیادی صورت گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به رسالت و جایگاه ویژه اساتید رشته‌های مختلف هنری اشاره کرد و افزود: هنرمندان شاخص و برجسته ای که بخشی از وقت و زمان خود را به آموزش جوانان و نوجوانان اختصاص می دهند نیز در صف معلمان واقعی جامعه قرار می‌گیرند.

مرادی با بیان اینکه لازم است که از همه اساتید هنرمندانی که در امر آموزش فعالیت می کنند تقدیر شود، افزود: بدون شک بخش زیادی از جایگاه و اعتبار فرهنگ و هنر امروز استان کردستان نتیجه آموزش‌های ارائه شده از سوی معلمان و اساتید هنرمند می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات استاد هادی ضیاءالدینی در راستای خدمت به فرهنگ و هنر استان کردستان، افزود استاد ضیاالدینی با فعالیت های خود جایگاه و منزلت ویژه ای در عرصه فرهنگ و هنر نه تنها در کردستان بلکه در سطح ملی و جهانی دارد.

وی به فعالیتهای هنرمندان استان کردستان در روزهای کرونایی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هنرمندان استان کردستان همانند دیگر عرصه ها در این راستا نیز نقش و حضوری فعال و پرشور داشتند.

وی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: حوزه هنری به عنوان نهاد انقلابی از بدو ورود ویروس کرونا به استان منفعل نبوده و اقدامات و فعالیت‌های مختلفی را در بستر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در دستور کار قرار داده و تا کنون بخشی از این فعالیت‌های اجرایی شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از مشارکت خوب هنرمندانی استان در راستای انجام فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود که در سایه تلاش و همدلی ایجاد شده در کشور موفق به شکست کرونا و عبور از این بحران باشیم.

استاد هادی ضیاءالدینی هنرمند و نقاش برجسته کردستانی نیز در این دیدار از خدمات و اقدامات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تقدیر کرد و گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان همواره پیشگام و پیشرو است.

وی از حمایت های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برای برگزاری نمایشگاه خود در سال گذشته در تهران اشاره کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه در تاریخ استان و حتی کشور بی‌نظیر بود و خوشبختانه در سایه حمایت‌های صورت گرفته این رویداد هم با استقبال بیش از حد مردم مواجه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.