سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان با اشاره به اینکه رسانه جایگاه مهمی در جامعه امروزی دارد، اظهار داشت: رسانه‌ها از دیرباز توانسته‌اند جایگاه خود را در بین جامعه حفظ کنند و امروز اهمیت رسانه برای همه مردم در نقاط مختلف آشکار است.

وی با بیان اینکه همانطور که می‌بینید یک اتفاق کوچکی در نقطه‌ای از جهان روی می‌دهد و در کمتر از چند ثانیه در دورترین نقطه مقابل آن ظهور و بروز می‌کند، افزود: لازم است رسانه ارزش‌ها و فرهنگ‌های یک جامعه را به نحو شایسته هم در بین مخاطبان خود و جامعه جهانی تبیین کرده و از هنر فوق العاده خود با ضد فرهنگ و ارزش مقابله کند.

سردار حسینی یادآور شد: آنچه که امروز در بحبوه تهاجم فرهنگی اهمیت دارد اینکه بزرگترین ابزار جنگی هر کشوری رسانه است که می‌تواند در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی برای پیشبرد اهداف مورد استفاده قرار گرفته و موثر باشد.

ایرنا رسانه‌ای اثر گذار در تحقق پیام انقلاب است

وی ایرنا را یکی از خبرگزاری ای مهم کشور معرفی کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش برجسته و اثر گذاری در جامعه داشته و امیدواریم همانطوری که تاکنون فرهنگ غنی اسلام و انقلاب،  پیام آن و تحقق گام دوم انقلاب، پیام مقاومت رزمندگان،  ایثارگران و شهدا را به خوبی ثبت و ضبط کرده، بعد از این نیز بر تاثیرگذاری خود بیفزاید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: پایداری نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان تنها انقلاب، نظام اسلامی و فرهنگ غنی آن است و همه رسانه‌ها باید تلاش کنند این فرهنگ را خوب منتقل و از هنر خود برای ماندگاری آن استفاده کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون که در شرایط خاصی قرار داریم که ویروس کرونا کشورهای بزرگ را تسلیم خودش کرده می‌بینیم جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسوولان توانسته آن را شکست داد و با تغییر چرخه و افتادن بر ریل تولید در بخش‌های مختلف ضمن جبران کمبودها، توانایی‌اش را برای صادرات ملزومات پزشکی به دیگر کشورها به اثبات برساند.

سردار حسینی که در این بازدید سرهنگ رستمی مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس و توفیق مفاخری رییس سازمان بسیج رسانه استان او را همراهی می‌کردند، سپس از اتاق خبر ایرنا بازدید و از نزدیک در جریان نحوه تولید و انتشار خبر در این رسانه قرار گرفت سپس به سوالات خبرنگاران ایرنا در موضوعات مختلف پاسخ داد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.