سرهنگ رسول برزویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش های اخلاقی و همچنین اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‎ها، معابر عمومی اکیدا خودداری شود.

وی از صاحبان و متصدیان اماکن عمومی و صنوف بویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مداوم خودروها و واحدهای صنفی، از تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و نیز ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند.

سرهنگ برزویی با اشاره به اینکه مساجد نیز همچنان تعطیل است افزود: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا فعالیت کسب و کارهای پرریسک و پر خطر از قبیل مراکز اقامتی و پذیرایی (به جز مراکز تهیه غذای بیرون بر) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در صورت عدول از مصوبات از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر مقررات و ضوابط با متخلفان رفتار خواهد شد اضافه کرد: در صورت اتخاذ تصمیم جدید از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر مجاز بودن بازگشایی و شروع به فعالیت مراکز پذیرایی از جمله رستوران، اغذیه فروشی، فست فود و آبمیوه (ارایه خدمات بصورت حقیقی و مجازی) فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعت روزه داری (از اذان صبح تا غروب) صرفا برای عرضه غذای سرد و بصورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از افطار تا اذان صبح مجاز است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به مامورین انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.