به گزارش  خبرنگار مهر بهمن مرادنیا ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان، اظهار داشت: طرح هفت باغ در اراضی شمال جغرافیایی شهر سنندج احداث می‌شود.

استاندار کردستان بر لزوم کاهش تعصبات سازمانی از سوی دستگاه های مرتبط در واگذاری اراضی مورد نیاز برای اجرای این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: از مدیران می خواهم با دیدگاه و تفکر همراهی با این پروژه، در راستای بهره مندی مردم از امکانات موجود، گام بردارند. 

وی در خصوص مزایای اجرای این پروژه در سنندج، گفت: این امکانات سال هاست بلااستفاده مانده و از سویی اجرای طرح هفت باغ به لحاظ اجتماعی موجب ایجاد تحول در این از شهر می شود. 

مرادنیا بیان کرد: پروژه فرهنگی، اجتماعی هفت باغ در زمینی به وسعت ۲۸ هکتار در اراضی شمال جغرافیایی سنندج مشرف به بافت تاریخی شهر احداث خواهد شد که در حال حاضر بخشی از آن متعلق به اداره اوقاف، بخشی متعلق به اداره و انبار غله و بخشی هم گورستان قدیمی تایله است.

در جریان برگزاری این نشست که شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان و شهرستان نیز حضور داشتند بر مطالعه و اجرای هرچه سریع‌تر این طرح فرهنگی و تفریحی در شهر سنندج تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.