فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تمدید مجوز شامل دفاتر پیشخوانی است که اعتبار آنها تا اول خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد، ضمن اینکه دفاتری نیز که اسفند پارسال اعتبارشان تمام شده بود مشمول این طرح می‌شوند.

وی اضافه کرد: دارندگان پروانه و مجوز دفاتر پیشخوان خدمات دولت می‌توانند با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه‌ها تا پایان خرداد ماه بدون مراجعه به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در چهارچوب پروانه خود فعالیت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز موظف شده‌اند به این دفاتر خدمات دهند، افزود: دفاتری که تا پایان اردیبهشت اعتبار آنان تمام می‌شود، باید همان زمان درخواست کنند که اول تابستان مجوز فعالیت آنان به صورت قانونی تمدید شود. 

سعیدی به فعالیت ۲۳۶ دفتر آی سی تی روستایی و شهری در استان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته پروانه فعالیت برای ۲۰ دفتر پیشخوان روستایی و ۳۲ دفتر شهری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۱۴۸ درخواست تمدید پروانه دفاتر پیشخوان دریافت و ۸۱ مورد آن انجام شد، اظهار داشت: در حال حاضر این دفاتر ۱۷۱ خدمت به مردم ارائه می‌دهند که قرار است با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تعداد خدمات افزایش یابد.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.