محمد امین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به دیگر شهرهای استان ممنوع است و از تردد آنها جلوگیری می شود.

وی افزود: طرح تقویت فاصله گیری اجتماعی مصوب ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تشدید کنترل ترددهای غیر ضروری آغاز شده که به تبع در شهرستان بانه نیز اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه ادامه داد: در یک ماه اخیر توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان در راستای ممانعت از گسترش شیوع کرونا و اجرایی کردن و بومی سازی طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

امین زاده یادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان بانه مسیرهای ورودی و خروجی محور بانه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: مسیرهای دمامه، ترخان آباد، جاده سورین، پارک جنگلی بابوس، جاده سلیمانی و مسیرهای منتهی به شهرستان شامل جاده بانه - سردشت، بانه - مریوان، بانه - سقز و بانه - آرمرده در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بسته خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.