توفیق سرفرار روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویرس کرونا در سطح کشور و براساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های عمومی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.

وی افزود: در روزهای پایانی سال، بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه جهت زیارت اهل قبور بخصوص در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به آرامستان‌ها مراجعه می‌کنند که در این زمان این حضور برای سلامتی مردم بسیار خطرناک است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از بسته شدن درب‌های بهشت محمدی در بعدازظهر روزهای دوشنبه و پنجشنبه ایام باقی مانده از سال جاری خبر داد و از شهروندان خواست در راستای حفظ سلامتی خود، در روزهای ذکر شده جهت زیارت اهل قبور به این آرامستان مراجعه نکنند.

وی یادآور شد: درب‌های آرامستان بهشت محمدی فقط برای شهروندانی که جهت زیارت اهل قبور مراجعه می‌کنند مسدود است، اما کارکنان این سازمان در تمام ایام در ۲ شیفت در آماده باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امور تسغیل،  کفن و دفن را انجام خواهند داد.

سرفراز به شهروندان توصیه کرد در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز جهت امور اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس بگیرند.

آرامستان بهشت محمدی سنندج ۱۸۰ هزار متر مربع مساحت دارد و در یک کیلومتری شهر سنندج واقع شده و آرامستان های اصلی این شهر ۵۰۰ هزار نفری محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.