حسین خوش اقبال روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی انتخابات سروآباد اظهار داشت: مردم کردستان همواره در تمامی صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی حضوری پرشور و حداکثری داشته‌اند و این مهم باعث یاس و دلسردی دشمنان شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان در تلاش هستند با ناامیدی مردم  تفرقه و اختلاف را در جامعه ایجاد کنند حضور پرشور در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

خوش اقبال یادآور شد: بدون تردید ملت ایران اسلامی به ویژه کردستان همچون انتخابات سال‌های گذشته که حضوری حداکثری در پای صندوق های رای داشته‌اند این بار هم با حضور پرشور خود حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند و مشت سنگینی بر یاوه گویی‌های استکبار جهانی خواهند زد.

وی با تقدیر و تشکر از مجریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سروآباد گفت: همه باید تلاش کنیم این انتخابات به دور از هرگونه جانبداری و غرض و در فضایی رقابتی و سالم برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با تبریک دهه فجر و آغاز چهل و یکمین بهار آزادی اظهار داشت: این دهه  یادآور حماسه و رشادت های ملت ایران در برابر ظلم و ستم رژیم طاغوت شاهنشاهی بود که استکبار جهانی از آن حمایت می‌کرد.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: شهادت سردار سلیمانی بیش از حیاتشان به انقلاب و نظام خدمت کرد و درخت تنومند انقلاب اسلامی را با خون پاکش آبیاری کرد و جبهه مقاومت و ایثار و شهادت طلبی را مستحکم تر کرد.

فرماندار سروآباد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است گفت: تعامل و همکاری خوبی بین اعضا و مجریان انتخابات در شهرستان سروآباد وجود دارد و بدون تردید در این دوره از انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

کامیار میرزایی یادآور شد: تعداد ۶۲ شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می‌شود، در شهرستان سروآباد نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد شعب، ۳۱ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار است که در شهر سروآباد و هورامان تخت و بخش‌های مرکزی و هورامان و روستاهای تابعه مستقر می‌شود.

24 طرح در سروآباد به بهره برداری رسید

بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود که در همزمان با دومین روز از دهه فجر 24 طرح خدماتی و عمرانی که با 31 میلیارد ریال اعتبار احداث شده بودند به بهره برداری رسید که شامل 22 واحد مسکن مددجویی، ساختمان تعاون روستایی و جایگاه پرورش گوسفند داشتی است.

علی غلامی رییس سازمان تعاون روستایی سروآباد در آیین بهره برداری از این واحدها گفت:  ساختمان این اداره در زمینی به مساحت ۱۹۰ متر مربع در ۲ طبقه و با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال احداث شده است.

محمد رحیمی مدیر جهاد کشاورزی سروآباد هم افزود: جایگاه پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت ۱۵۰ راس دام مولد و غیرمولد بوده که برای احداث جایگاه و خرید دام‌ها در مجموع ۲ میلیارد ریال هزینه شده  که یک میلیارد ریال آن به صورت تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و یک میلیارد ریال نیز از محل آورده شخصی برای اشتغال مستقیم چهار نفر تامین شده است.

کوهسار قاضی‌زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد نیز اظهار داشت:برای احداث این ۲۴ واحد مددجویان در مجموع ۲۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات امداد و با مشارکت و همکاری استانداری و سپاه پاسداران هزینه شده است.

دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد کلنگ زنی یا افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.