به گزارش حوزه هنری، زانیار لطفی روز چهارشنبه اظهار داشت: این تعداد فیلم در کنار دیگر تولیدات بخش‌های مختلف فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی تولید شده و در تمام آنها به موضوع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به تاثیر بیشتر فیلم‌های کوتاه بر مخاطب نسبت به سایر تولیدات و آشنایی بیشتر مردم با معضلات اجتماعی، این تعداد فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای‌ عصر روز چهارشنبه‌ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور عوامل فیلم و علاقه‌مندان هنر سینما در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و توسط کارشناسان مربوطه مورد نقد قرار می‌گیرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان اضافه کرد: فیلم های زرد، اتاق زایمان، پدر، کوه، به خاطر دخترم، پاهای کثیف، حسرت، دوخط موازی کم رنگ، دیوار، زندگی زیباست، سانروف، مرده، زیر سایه شما و تعدیل ۱۴ فیلم صد ثانیه ای تولید شده استان در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه حضور تمام علاقمندان به فیلم و سینما برای دیدن این آثار آزاد است، یادآور شد: تولید آثار ارزشمند و تأثیر گذار از اولویت های واحد هنرهای تصویری است و در این راستا از طرح‌ها و فیلمنامه‌های ارائه شده پس از تصویب در شورای تصویب آثار سینمایی به صورت کامل حمایت می‌شود.

سال گذشته ۲۵ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای با موضوعات مختلف توسط فیلمسازان و کارگردانان کردستانی در این استان تولید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.