سعید عربی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کیمیا کاشت کردستان یکی از نمایندگان استان در مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور است که به منظور آمادگی بیشتر در لیگ با این تیم عراقی اردوی مشترک را برپا می کند.

وی اضافه کرد: تیم نادی السلیمانیه هم یکی از تیم‌های حاضر در لیگ هندبال عراق است که هدف آن از حضور در این اردوی مشترک، آماده شدن برای شرکت در رقابت های فصل جدید سوپر لیگ عراق است.

عربی افزود: این اردو به درخواست تیم عراقی به مدت یک هفته در سنندج برپا خواهد شد و در این بازه زمانی سه بازی دوستانه نیز با نادی السیمانیه برگزار خواهیم کرد که اولین بازی دوستانه روز جمعه ۲۴ آبان، ساعت ۱۷:۳۰ در سالن ورزش نابینایان واقع در شهرک بهاران برگزار خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان یادآور شد: ۲ بازی دوستانه دیگر با این تیم تدارک دیده شده که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

رقابت های لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور با حضور ۱۹ تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که کیمیا کاشت کردستان و هیات هندبال مریوان به عنوان نماینده استان در گروه چهارم با تیم های هیات هندبال کرمانشاه و خرم آباد هم گروه هستند.

لیگ دسته یک مردان از دهه سوم آبان آغاز شده و سه تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.