به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رحمت صادقی در جلسه هم اندیشی در رابطه با دو کنفرانس بین المللی نخستین همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار و کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون، اظهار داشت: یکی از اهداف این همایش برگزاری پنلها و سخنرانیها است تا بتوانیم بخشی از مشکلات استان را موشکافی و تحلیل کنیم و اینگونه سهم مسئولیت اجتماعی خود را در اداره استان ادا کنیم.

وی با اشاره به بحث مسئولیت اجتماعی دانشگاه کردستان، تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی به ما این رسالت را میدهد که علاوه بر تربیت دانشجو، آموزش نیروی انسانی، کارآفرینی و پژوهش، نیاز است تا به سیاستهای دستگاه های اجرایی و جامعه نیز جهت دهیم.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: باید از توانمندی های خود در زمینه ورزشی برای توسعه استان بهره گرفته و در همایشها و کنفرانسهای مختلف اساتید و صاحب نظران، آخرین دستاوردهای علمی خود را ارائه دهند که این نقشه راهی برای دستگاه های اجرایی بوده و بی شک فعالیتی که مبتنی بر دانش باشد منجر به توسعه پایدار میشود.

صادقی خاطرنشان کرد: در این دو همایش مهم وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاون وزارت علوم حضور خواهند داشت و خوشبختانه تا کنون تمام دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه تعامل بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم این همکاری در برنامه های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: ضروری است تا ادارات استان در این همایشهای تخصصی حضور داشته باشند تا از نظرات و مقالات مهم اساتید بهره گیرند و در تصمیمات استانی  از آن استفاده کنند.

گفتنی است در این جلسه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، اعضای شورای شهر معاون آموز و پرورش استان کردستان حضور داشتند و هر یک با توجه به توان سازمان خود همکاری لازم را در راستای برگزاری این دو کنفرانس ابراز کردند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1275128
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.