جلال فرقانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اهدای ۱۰۹ جلد کتاب به کتابخانه روستای انجلیه ابراهیم شمالی اظهار داشت: تاکنون ۲ واحد از واحدهای مشارکتی در روستای سونج به بهره برداری رسید و واحدهای دیگر نیز ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر واحدهای مشارکتی ۱۵ واحد مسکونی دیگر نیز از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال احداث است و  ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسند.

فرقانی اظهار داشت: برای احداث و خرید مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۳۰۰ میلیون ریال هم به عنوان تسهیلات  کم بهره پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ دانش‌آموز بی بضاعت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه هستند، گفت: امسال به کمک خیرین شهرستان ۳۳۰ بسته نوشت افزار هر کدام به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در بین این افراد دانش توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان بانه افزود: در ماه مبارک رمضان امسال یکی از خیرین ۲۲ دستگاه یخچال به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد اهدا کرد که در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی اظهار داشت: با تایید  شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه سبد کالای ۱۸۰خانواده که کودکان زیر پنج سال آنها با سوء تغذیه مواجه هستند هر ماه تامین می شود و لوازم و تجهیزات پزشکی ۶۳ بیمار زمین گیر نیز تامین شده است.

 فرقانی گفت: امسال در جشن عاطفه ها در ۲ مرحله ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک های مردمی با همکاری اداره آموزش و پرورش بانه جمع آوری شده که به دانش اموزان پرداخت شده است .

هشت درصد مردم شهرستان بانه شامل حدود پنج هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و هر ماه ۱۴ میلیارد ریال مستمری کمک معیشتی به نیازمندان پرداخت می کنند.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت د ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.