وریا وثوقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وصول بخشی از بدهی های شهرداری بانه اظهار داشت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی ادارات شهرستان به شهرداری شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از مجموع بدهی های ادارات به شهرداری ۱۳۰ میلیارد ریال به عنوان درآمد شهرداری محقق شده و ماهیانه به حساب این نهاد واریز می شود که صرف تامین حقوق و مزایای کارکنان و هزینه های ضروری می‌شود.

وثوقی افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از دیون هم با پیگیری واحدهای تابعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال تحقق است که با تحقق آن بسیاری از مشکلات در زمینه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیشتر بدهی های ادارات و سازمان ها به شهرداری مروبط به عوارض های قانونی سهم شهرداری، جرائم تعیین شده در کمیسیون های شهرداری، احداث ساختمان های اداری، بدهی دستگاه های خدمات رسان مربوط به حفاری ها و عوارض شهرداری از املاک نظامی، اداری و شرکت ها است.

بودجه شهرداری بانه امسال ۳۸۲ میلیارد ریال است که از محل درامدهای ثابت شهرداری و اخذ عوارض، صدور پروانه، رسیدگی به تخلفات ساختمانی و وصول مطالبات از دستگاه های اجرایی تامین شده است.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.