ماموستا علی سبحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حماسه تاریخی، رشادت ها و ایثارگریهای ملت ایران در برابر ظلم و تجاوز دشمنان است.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قصد داشتند انقلاب نوپای ملت ایران را به زانو در بیاورند لذا در یک جنگ تحمیلی و نابرابر با انواع تجهیزات به روز جنگی به کشور ما حمله کردند.
امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: ملت ایران که با خون و تقدیم هزاران شهید انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و به سلطه چندین ساله رژیم پهلوی پایان داد با تکیه بر قدرت خداوند متعال و لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب به مقابله با تجاوز رژیم بعث عراق شتافتند.
وی اضافه کرد: بعد از هشت سال جنگ نابرابر قدرت های شرقی و غربی علیه ملت انقلابی ایران، سرانجام این دشمنان بودند که تسلیم عزم و اراده ملت شده و شکست خوردند.
ماموستا سبحانی مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: آنچه که باعث رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود، تقوای الهی است و بدون تردید رستگاری از آن بندگان واقعی و جویندگان حقیقت و رهروان طریقت و شریعت است.

شهرستان مرزی سروآباد با جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.