طرح استقبال از مهر هر سال دراستانه سال تحصیلی جدید و به همت سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری و همچنین شورای شهر اجرا می شود و حوزه های معاونت خدمات شهری، امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و نیز مناطق چهارگانه شهرداری در اجرای آن مشارکت دارند.

شهردار سنندج روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح از امروز در سطح شهرآغاز شده و تا روز بازگشایی مدارس ادامه دارد، گفت: پاکسازی و شست و شوی دیوار و تنظیف مقابل تمام مدارس سطح شهر، ممنوعیت انجام حفاری در روزهای پایانی شهریور تا اوایل مهر و شست و شوی خیابان‌ها ونهرها ازمهمترین اقدامات مناطق و نواحی در راستای اجرای طرح استقبال از مهر است.

حشمت الله صیدی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده توسط مناطق و نواحی برداشت نخاله های ساختمانی، ترمیم و بازسازی سرعت گیرهای سطح شهر، تسریع در رفع چاله و گودال ها به خصوص در مسیر مدارس و تردد دانش آموزان، ترمیم نوارهای حفاری و همچنین ترمیم و مرمت خرابی های شبکه معابر است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح همچنین رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و نصب سایبان، ترمیم صندلی اتوبوس و مینی بوس، شست و شو و تنظیف اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی،تنظیف ایستگاه‌های تاکسی، آماده باش خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای آغازین بازگشایی مدارس و اعلام آمادگی به خودروهای گشت و بازرسی جهت نظافت بیشتر بر عملکرد خودروهای سرویس دانش آموزی اجرا می‌شود.

شهردار سنندج در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز به اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، بازبینی خط کشی مقابل مدارس و ترمیم آن، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده ها در مقابل مدارس، شست و شو و تعمیر چراغ های راهنمایی، نصب علائم هشدار دهنده و ترافیکی به ویژه در نواحی منفصل و نصب چراغ های عابر پیاده و الحاق به چراغ های راهنمایی اشاره کرد.

وی یادآور شد: در حوزه سیما و منظر شهری نیز ایجاد المان های موضوعی به صورت موقت، نصب المان در نواحی منفصل و نقاشی دیوار مدارس، رسیدگی به فضاهای سبز و بازپیرایی گلکاری و رسیدگی به وضعیت رنگ آمیزی، بازسازی وسایل بازی و ورزشی باید اجرا شود.

صیدی همچنین بر انجام لکه گیری و آسفالت سطح معابر و پروژه های شهری با همکاری مناطق و نواحی منفصل تاکید کرد و گفت: با اجرای مناسب  برنامه های طرح استقبال از مهر زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود .

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.