اسکان مسافر در منازل استیجاری غیر مجاز شهر بانه با دستور مقام قضایی ممنوع اعلام شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه با اعلام این خبر گفت: بنا به دستور دادستان شهرستان بانه فعالیت کسانی که بدون اخذ مجوز اقدام به اسکان مسافران و گردشگران می نمایند ممنوع اعلام شد.

سعداله رحیمی خواه افزود: منازل استیجاری غیرمجاز پس از شناسایی با درخواست دستگاه متولی، توسط اداره اماکن عمومی ناجا برای آنها اخطاریه صادر و در صورت تکرار، منازل استیجاری آنها پلمپ خواهد شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس هرگونه حضور افراد در بلوار و میادین ورودی و ماشین های با نصب بنر تحت عنوان "منزل استیجاری" ممنوع بوده و بنابه دستور مقام قضایی با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه خاطرنشان کرد: تنها مرجع ساماندهی و اطلاع رسانی اسکان مسافر در مراکز دائم و موقت شهر بانه شرکت "رویا گشت سفر آربابا" است که دارای مجوز رسمی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان می‌باشد.

وی در پایان خواستار همکاری مالکان دارای مجوز فعالیت خانه مسافر با شرکت مذکور شد.

شهر بانه یک شهر تجاری در استان کردستان است که در بحث گردشگری خرید برای مسافران دارای اهمیت بوده و در این راستا تعداد خانه های استیجاری بدون مجوز نیز طی سال‌های اخیر در این شهر بسیار افزایش داشته است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.