مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: مجموعه ورزشی 6 هزار نفری 22 گولان سنندج خوشبختانه بالای 85 درصد رشد فیزیکی دارد و با تلاش عوامل اجرایی ساخت این پروژه مهم روزهای آخر خود را سپری می کند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، حسن کریمی امروز 5 مرداد، در جریان بازدید از مجموعه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج، اظهار کرد: ساخت این مجموعه ورزشی با تلاش عوامل اجرایی، روزهای آخر خود را سپری می کند.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این مجموعه تغییر کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه با تغییر و تحولاتی که در روند ساخت این پروژه انجام شده است سرعت ساخت و آماده سازی این مجموعه بالا رفته و امیدواریم تا چند ماه دیگر شاهد افتتاح آن باشیم.

کریمی به تعداد 236 پروژه ورزشی زیر نظر شرکت توزیع اشاره کرد و گفت: از این تعداد 40 پروژه ورزشی فعال است و پروژه هایی را که زیر 50 درصد هستند به طور فعلی تعطیل کرده ایم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه هایی که زیر نظر شرکت زیر‌ساخت هستند تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها در سطح کشور نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

در ادامه این بازدید استاندار کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ورزشی از اولویت های استان است که خوشبختانه امروز شاهد رشد بالای 85 درصد آن هستیم و امیدواریم در سفر رئیس جمهور به کردستان به بهره برداری برسد.

مرادنیا، تعهدات اداره ورزش و جوانان را در ساخت این مجموعه خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه شور و نشاط ورزش بیشتر در استان جریان پیدا کند و برای این مهم باید همه تلاش کنیم.

پروژه ورزشی 6 هزار نفری 22 گولان از مجموعه های ورزشی استان کردستان است که بیش از یک دهه از روند ساخت آن می گذرد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.