این شهید گرانقد متولد سال ۱۳۷۰ بود که روز گذشته، در درگیری با یکی از گروهک‌های معاند زخمی و در حین انتقال به بیمارستان، به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر وی ظهر امروز از مقابل سپاه ناحیه قروه تا میدان اتحاد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

امام جمعه موقت قروه در مراسم تشییع این شهید با اشاره به اینکه امنیت و آرامش خود را مدیون فداکاری ها و رشادت های شهدا هستیم، اظهار داشت: این شهدا هستند که با شجاعت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اجازه ندادند دشمن بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی و در منطقه دست یابد.

حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: شهدای ما از شیرین ترین سرمایه خود گذشتند و عمر جاودانه یافتند و هم اکنون زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون این شهیدان ایران اسلامی از اقتداری مثال زدنی در جهان برخوردار است، افزود: شهدا این راه را به دنیا نشان دادند چرا که این انقلاب نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) است و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و دشمنان نمی توانند آسیبی به این کشور بزنند.

در این درگیری تعدادی از عناصر گروهک ضدانقلاب نیز به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و مهمات و سلاح آنان نیز توسط نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان منهدم شد.

۹۹۳۷ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.