معاون توسعه مدیریت و پشتیانی آموزش و پرورش کردستان از تجهیز و آماده سازی بیش از 3 هزار و 947 مدرسه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، نظام مرادی در اولین نشست کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر 98 که با حضور اعضای کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: از تعداد 3 هزار و 947 مدرسه، دو هزار و 910 مدرسه دولتی و مابقی غیر دولتی هستند.

وی از افزایش 2 درصدی جمعیت دانش آموزی استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید حدود 3 هزار و  374 دانش آموز نسبت به سال قبل اضافه شود.

رئیس کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر استان با تاکید بر اینکه افزایش دو درصدی جمعیت دانش آموزی نسبت به سال گذشته مستلزم چاره اندیشی برای تامین فضای مناسب است، عنوان کرد: کارگروه تعمیر و تجهیز استان باید برای سال تحصیلی جدید و تامین فضای موردنیاز چاره اندیشی کند.

مرادی در ادامه به بیان گزارش کاملی از وضعیت  فضا و تجهیزات و همچنین آمار دانش آموزان استان پرداخت و وجود مشکلات و تنگناهای مالی پیش رو و همچنین وجود برخی از فضاهای نامناسب و غیراستاندار را از مهم ترین مشکلات موجود در جهت تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در استان برشمرد.

سیروان ابراهیمی معاون فنی و اجرای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان نیز در ادامه این نشست از آمادگی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برای تعامل و اقدامات لازم جهت پیشبرد اهداف پروژه مهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تمام تعهدات این اداره در خصوص تکمیل و بهره برداری از فضاهای آموزشی سال جاری محقق شود.

در ادامه هریک از اعضای ستاد نیز به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه و  بیان نظرات و پیشنهادات خود جهت پیشبرد امور پرداختند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.