به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس و سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران بلکه به امت اسلامی آبرو داد لذا قدرشناسی از امام راحل وظیفه تک تک مردم است.
وی با اشاره به خدمات نظام مقدس اسلامی در دوران چهل ساله انقلاب اضافه کرد: همه این خدمات ثمره حرکت امام راحل بود و لازم است دستگاه ها در مراسم ارتحال ایشان در کنار مردم حضور داشته باشند.
خوش اقبال افزود: نهادها و دستگاه ها نیز باید در این ایام خدمات و آرمان های امام راحل را برای نسل جوان که از دیدن آن بزرگوار محروم بودند، تبیین کنند.
معاون استاندار کردستان همچنین بر فراهم ساختن مقدمات برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: تبلیغات باید از هم اکنون شروع شود تا مشارکت مردم را با حداکثر میزان شاهد باشیم.
خوش اقبال با اشاره به اینکه مردم همواره سرمایه امام و انقلاب هستند، یادآور شد: در هر کدام از این مراسم ها باید علاوه بر معرفی آرمان های انقلاب، نقش مردم استان کردستان در حمایت از امام راحل و آرمان های نظام اسلامی در چهار دهه گذشته به جامعه معرفی شود.
وی تاکید کرد: با توجه به هجمه هایی مختلفی که از سوی آمریکای جنایت کار علیه نظام اسلامی شکل گرفته شعارها و برنامه ها باید در راستی وحدت امت اسلامی و آگاهی بخشی به مردم باشد.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.